صفحه اصلی / تکنولوژی / روند فونت برای سال ۲۰۲۱: ۱۵ فونت برتر سال

روند فونت برای سال ۲۰۲۱: ۱۵ فونت برتر سال

روند فونت برای سال ۲۰۲۱: ۱۵ فونت برتر سال

 

 

 سال جالبی برای روند فونت است. ما شاهد انفجاری از حرکت و شخصیت خواهیم بود که در کنار نیاز فزاینده به اطمینان و استحکام قرار گرفته است.

در یک انتهای طیف، انتظار داشته باشید که تعداد زیادی از sans serif های پررنگ را مشاهده کنید که به سمت sans serif های گویاتر پیش می روند، زیرا طراحان به دنبال دور شدن از سبک های فونت کاملاً کاربردی هستند (اگرچه اینها به طور کلی ناپدید نمی شوند.)

ما همچنین شاهد پیشرفتی در روند فونت‌های سری کاراکتر خواهیم بود، که در خلاصه فونت‌های برتر سال گذشته به آن اشاره کردیم .

بنابراین بدون هیچ مقدمه ای، بیایید نگاهی به بهترین فونت ها برای استفاده برای لوگو یا نام تجاری خود در سال ۲۰۲۱ بیندازیم!


فونت های بدون هندسی

فونت‌های هندسی سان‌سریف‌هایی خوانا و قابل اعتماد هستند که تعادل بین تأثیر و خوانایی را فراهم می‌کنند. امسال تعداد زیادی از آن‌ها را خواهید دید، در حالی که کسب‌وکارها به طور فزاینده‌ای امیدوارند که احساس امنیت، اطمینان و استحکام را القا کنند.

از منظر طراحی، انتظار تأکید بیشتری بر خوانایی و وضوح در این سبک‌های فونت داشته باشید، زیرا وزن‌های ثابت همچنان محبوب باقی می‌مانند زیرا برندها به دنبال بیان اظهارات واضح و تأثیرگذار هستند.

بیایید نگاهی به برخی از بهترین ها بیندازیم!

هولگادا

فونت Holgada 2021

Holgada یک سان هندسی محکم و تمیز است که توسط کارخانه ریخته گری پابلو بالسلز Graviton طراحی شده است . هولگادا با پایانه‌های گرد برای ایجاد لبه نرم‌تر، بسیار خوب است، اما همچنان به اندازه کافی دوستانه است. یک فونت لوگوی خوب با وزن دهی های متعدد، تطبیق پذیری زیاد، و نه دیوانگی زیاد. چیزی که همه ما می توانیم بدون آن در سال ۲۰۲۱ انجام دهیم!

آداپتا

فونت جدید Adapta 2021

همانطور که از نام آن پیداست، Adapta یک تایپ فیس قابل تطبیق با ۳۴ فونت است که از اندازه های نمایش آماده لوگو گرفته تا متن نازک تر را شامل می شود. Adapta که توسط Krishna Kireeti برای Typekiln طراحی شده است ، از ۸۸ زبان پشتیبانی می کند و دارای طیف وسیعی از زبان های جایگزین است. این یک فونت زیبا و گرم و راحت است که می تواند برای لوگو، چاپ و متن آنلاین استفاده شود.

  • ریخته گری چیست؟ ریخته گری استودیویی است که فونت ایجاد می کند. این نام برگرفته از کارخانه‌های قدیمی چاپ سنگ آهن و چوب در روزهای گذشته است.

آلبولا پرو

فونت Albula pro 2021

Albula Pro یک sans serif هندسی خیره کننده با خطوط تیز، مطمئن و تقارن بی عیب و نقص است. به راحتی می خواند، بیانیه می دهد و وزن خود را حفظ می کند. این sans serif جسورانه که از معماری هندسی واضح منطقه Albula در سوئیس گرفته شده است، نمونه ای عالی از این است که چگونه می توانید از مکان ها و فرهنگ برای اطلاع رسانی به سبک طراحی خود استفاده کنید.

نکته: هنگام انتخاب فونت برای لوگوی خود ، از طیف گسترده ای از منابع، از جمله مارک های دیگر در صنعت خود، وبلاگ های آنلاین و جنبه هایی از محیط و فرهنگ خود استفاده کنید.

فاکوندو

فونت Facundo 2021

Facundo یک سانس هندسی کاملاً جدید از ریخته گری افسانه ای Latinotype است. در حالی که فونت با اشکال هندسی ساده مشخص می شد، تغییرات ظریف آن را از سایر sans serif های کاربردی متمایز می کرد.

مجله گروتسک

روند فونت گروتسک مجله 2021

یک SLAPPER مطلق دیگر از تیم در Latinotype. به گفته طراحان آن، Magazine Grotesque برای سرفصل ها و عناوین است (به این معنی که یک فونت لوگوی عالی خواهد بود.) ساده و در عین حال خاص، ویژگی های منحصر به فرد فونت – مانند خط های بیرونی بیش از حد در حروف “a” و “e” – این را به یکی از انتخاب های داغ ما برای یکی از محبوب ترین فونت های ۲۰۲۱ تبدیل کنید.

  • تفاوت بین فونت و فونت چیست؟ فونت یکی از نسخه های یک تایپ فیس است، به عنوان مثال باریک، یا Extra Bold. از سوی دیگر، یک تایپ فیس، تمام خانواده فونت‌هایی را که تحت همین نام قرار دارند، به عنوان مثال Helvetica، پوشش می‌دهد.

Sans Serifs بیانی

مانند همتایان هندسی خود، فونت‌های sans serif رسا به اشکال جسورانه و ساختاریافته برای ارتباط واضح، اما با این مقدار کمی اضافی متکی هستند. این فونت‌های sans serif راهی را به برندها ارائه می‌کنند تا انرژی‌های فروخورده سال گذشته را بیان کنند و در عین حال همه چیز را در چیزی محکم و قابل اعتماد نگه می‌دارند.

لوفگا

فونت lufga

Lufga یک فونت کاملاً ساده است و احتمالاً در بیشتر سال ۲۰۲۱ ترند خواهد بود. این فونت در نوامبر گذشته توسط Adam Ladd منتشر شد . همچنین در سراسر هویت برند شما .

بودل

فونت Boodle 2021

مانند یک پدر بداخلاق با کلاهی بامزه، چیزی دوست داشتنی در کنار هم قرار دادن حماقت و جدیت بودل وجود دارد. این فونتی است که برای برندی ساخته شده است که می‌خواهد قدرتمند باشد، بدون اینکه در طول مسیر ارتباط انسانی خود را از دست بدهد.

فونت boodle در تلفن همراه نمایش داده می شود

  • sans serif چیست؟ “Sans” در فرانسه به معنای “بدون” است – بنابراین sans serif فقط به معنای فونت بدون سریف است. از شما بپرسید سریف چیست؟ این دم کوچک در انتهای هر حرف است!

Cocogoose Pro

فونت COCOGOOSE PRO NARROWS

Cocogoose Pro با نامی مانند جت اسکی بی‌نام تجاری، خانواده‌ای بدون سرفصل به سبک سرمقاله بازیگوش است که پر از شخصیت است. به همان اندازه که در یک مجله راحت است، این تایپ فیس محبوب در اواخر سال ۲۰۲۰ با هزاران وزن و عرض جدید برای عصر مدرن طراحی مجدد شد. به طور جدی ارزش بررسی کردن، این یکی!

باوزیت

فونت Bauziet grotesk

باوزیت به نوعی عجیب است، اما ما آن را دوست داریم. در نگاه اول، این گروتسک مدرن مانند بسیاری دیگر به نظر می رسد، اما نگاهی دقیق تر برخی از عناصر طراحی جذاب را نشان می دهد. به طور خاص، ما دوست داریم که چگونه استفاده از فضای منفی ، تقاطع‌های بین ضربات را کاهش می‌دهد و ریتم بصری مشخصی به باوزیت می‌دهد.

هالنوار

فونت Halenoir 2021

هالنوار پسر عموی ظریف باوزیت است. با استفاده از تقاطع های متمایز مشابه، حروف Halenoir هم درجه یک و هم قدرتمند است. این sans serif فوق‌العاده که در ۱۲ دسامبر ۲۰۲۰ توسط فونت‌های Ckhans منتشر شد ، در تمام محدوده‌های وزنی عالی به نظر می‌رسد و به عنوان یک فونت لوگو، در تیترها یا به صورت متن طولانی کار می‌کند.


سری کاراکترها

سال ۲۰۲۱ است و سریال جدیدی در شهر وجود دارد (LOL).

همانطور که در دهه بیست و هشتم غرش دیجیتالی جدید وارد می شویم، سری کاراکترها به طور فزاینده ای پیچیده و اصلاح می شوند. با توجه به اینکه طراحان به طور فزاینده ای سریف های آماده نمایش را ایجاد می کنند، برندها و استارت آپ ها به این سبک فونت های پیچیده تر بازگشته اند.

در اینجا تعدادی از موارد مورد علاقه ما تا کنون وجود دارد!

خلاصه

فونت انتزاعی 2021

بر خلاف آنچه از نام آن پیداست، Abstract یک خانواده سریال قاطع و ساده است که به زیبایی نیز خوانده می شود. هر دو قلم فونت مقادیر متمایز خود را دارند و برای لوگوهای ظریف یا هویت های برند که به دنبال لمس کلاس عجیب و غریب هستند، مناسب هستند.

جوانا

فونت Juana 2021

Juana یک تایپ سریف قوی با طیف بصری وسیع است که حال و هوای اتاق خبر دهه ۱۹۷۰ سانتیاگو را به ما می دهد. Juana که توسط Ely Hernandez برای Latinotype طراحی شده است، نمونه کاملی از روند جدید یکپارچهسازی با سیستمعامل است که در حال حاضر در سراسر جهان طراحی در حال گسترش است.

تی تی رامیلاس

فونت TT Ramillas 2021

Ramillas که توسط TypeType در پایان سال گذشته منتشر شد، یک سیستم فونت محکم و باوقار است. به گفته طراحان آن ، حروف چاپی “یک سریف سنتی کاملاً بازنگری شده با کنتراست بالا است … کاملاً با واقعیت ها و الزامات مدرن سازگار شده است.” (حتماً به نسخه های طرح کلی نیز نگاهی بیندازید – حروف برای یک لوگوی تک نگاری پیچیده عالی است !)

نکته: هنگام انتخاب فونت، بسیاری از مارک‌ها یا از یک فونت برای همه چیز استفاده می‌کنند یا از یک جفت فونت مانند sans serif و serif استفاده می‌کنند. با این حال، دیدن دو سریف با هم استفاده شده چندان رایج نیست، زیرا آنها برای جلب توجه بیننده مبارزه می کنند.

کوئینسی سی اف

فونت جدید Quincey 2021

کوینسی یک سریال جدی با جنبه سرگرم کننده است. خوانایی روان و کیفیت مهر مانند در حروف آن، Quincy را به یکی از فونت های مورد علاقه سال ما تبدیل کرده است. انتظار داشته باشید که در ماه های آینده شاهد تسلط این وب سایت ها، آرم ها و بسته بندی ها باشید!

فونت جدید quincy

Temeraire

 

Temeraire اثر کوئنتین اشمربر از هنر سنگ قبر الهام گرفته است، همانطور که در سبک حروف برش دستی دیده می شود. با نشان دادن یک “ناسازگاری آشکار”، این فونت رواقی و جدی بازیگوش تر می شود – هنگامی که به حروف کج و متناوب آن شیرجه بزنید.

 

 


فونت ۲۰۲۱ را انتخاب کنید که برای برند شما مناسب است

انتخاب فونت لزوماً به معنای کپی کردن کاری نیست که برندهای محبوب انجام می دهند. این واقعاً به تطابق سبک طراحی شما با فضایی که می خواهید به مشتریان خود بدهید بستگی دارد.

به عنوان مثال، اگر شما یک شرکت فناوری خوش‌بین هستید، ممکن است از چیزی جسورانه، تازه و فوری استفاده کنید، مانند یکی از سان‌سریف‌های بزرگی که اخیراً به آن نگاه کردیم.

از طرف دیگر، ممکن است جنبه ای از شرکت شما وجود داشته باشد که خواستار چیزی ظریف تر و ظریف تر باشد. فونت serif کاراکتر می تواند در این مورد مناسب باشد!

در نهایت، فونت‌هایی که امسال برای شما انتخاب کرده‌ایم باید بیشتر سناریوها را پوشش دهند. هنگام انتخاب لوگو یا فونت های برند اصلی، به موارد زیر فکر کنید:

 

  • مشتری من کیست و چه چیزی برای آنها مهم است؟
  • انتخاب فونت من چگونه با تجربه آنها مرتبط است؟
  • چگونه فونت من شخصیت برند من را به تصویر می کشد؟
  • چه رنگ هایی در فونت من کار می کنند؟
  • فونت من در زمینه هایی که در آنها دیده می شود چگونه کار می کند؟

 

تا زمانی که احساس راحتی می کنید که لوگو یا فونت های برندتان با لحنی که می خواهید منتقل کنید، خوب است! ببینید سازنده لوگو ما با طراحی لوگو با استفاده از این روندهای برتر فونت چقدر آسان است!

تایپ فوری

تایپ فرمول

طراحی لوگو

طراحی بنر

برای طراحی لوگو و مشاوره به سایت موسسه هیدیکا مراجعه فرمایید

درباره takin

این مطالب را نیز ببینید!

۱۵ فونت برتر لوگو و نحوه انتخاب فونت عالی

۱۵ فونت برتر لوگو و نحوه انتخاب فونت عالی   انتخاب فونت یک عنصر حیاتی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.